No video

Runnin (From "Creed II: The Album")

Music

‘CREED II: THE ALBUM’ out now: smartURL.it/Creed2
Follow Mike WiLL Made-It:
instagram.com/MikeWiLLMadeIt/
facebook.com/MikeWillMadeIt
twitter.com/MikeWiLLMadeIt
Music video by Mike WiLL Made-It, A$AP Rocky, A$AP Ferg, Nicki Minaj performing Runnin (From "Creed II: The Album"). © 2019 Eardruma Records/Interscope Records
vevo.ly/S5iooq

Comments

  • Emircan Özkara

    Emircan Özkara

    3 hours ago

    Creed 2 ;)

  • C P

    C P

    Day ago

    The Queeeeen Shut's Shit Downnnnn In Any City Juuuuuu Herd !!!

  • john Paul Hit

    john Paul Hit

    Day ago

    Heavy on it

  • Maxwell 7777

    Maxwell 7777

    Day ago

    Never thought I’d see the day that Nicki Minaj saves a song

  • caro official

    caro official

    2 days ago

    peeking out the window, but they never win doe... b a r s

  • Tee Starks

    Tee Starks

    2 days ago

    I’m back two months later... this really underrated... shit so hard 🔥🔥🔥

  • SHAIZINOOO.

    SHAIZINOOO.

    2 days ago

    NICKI MINAJ = QUEEN

  • Emanuel Mndz

    Emanuel Mndz

    3 days ago

    This shit makes me wanna feel like i can run 10 miles in 5 minutes🏃🏾‍♂️🔥🙅🏿‍♂️🤙🏽🏃🏾‍♂️

  • 555533333a

    555533333a

    3 days ago

    Came up out the mud, brush the dirt off of me Going hard, hit them where it hurts, kill them softly Bone stretch tryna clear my mind, even smoke less Hopelessness but I'm in this shit for flesh Talk reckless, coming for your neck, no strep throat Runnin', runnin', runnin' this shit, both legs broke Runnin' round town, yeah they comin' for my head though Funny thing about it they don't always see my head though Schizo, maniac I'm fiendin' to go klepto So hands-on kinda hard for me to let go Let go, stacking presidents like a LEGO Would introduce you to my friends but they dead though (Came up out the mud, brush the dirt off of me) [Verse 1: Nicki Minaj] Ayo Runnin', runnin', runnin', I'ma take it like a klepto Anybody want it, they can get it, come correct though Talk behind my back but when they see me it's respect though Still got the crown, so I never give a F though Everything is wavy, I'ma hit 'em with the breast stroke Then I'ma get high, I'ma get the best dope Yeah, I make the rules, I ain't following the dress code I-I ain't do the mess though, I'ma put a hex though I-I ain't with the hugs and kisses, don't do the XO Soon as the bell go ding, doe I'll be in the ring though, we can shoot cinco Look at all these clowns, how they studying my lingo Peeking out the window, but they’ll never win though

  • ZaPe Fire

    ZaPe Fire

    3 days ago

    Way too underrated

  • Christopher Ekmektchian

    Christopher Ekmektchian

    3 days ago

    The instrumental is to good🔥🔥🔥😂

  • SUPREME BARB

    SUPREME BARB

    3 days ago

    10M ❤️❤️

  • Jarl Ballin Ballin

    Jarl Ballin Ballin

    4 days ago

    The beat is fire

  • NewYork

    NewYork

    4 days ago

    everyone in this song delivered perfectly and the beat is fire too , too perfect

  • NewYork

    NewYork

    5 days ago

    this song has become my gym anthem

  • tommybanuelos

    tommybanuelos

    5 days ago

    Aw another flop

  • Tazz Mania

    Tazz Mania

    6 days ago

    I could have swore this video had more views

  • Tuckered

    Tuckered

    6 days ago

    Ain’t nobody “freezing” views and “deleting” likes. The song is nice but none of the artists posted this and it ain’t that tough. Y’all trippin

  • bxcutie4life2007

    bxcutie4life2007

    6 days ago

    I don't understand why this song don't have more views!!!!! This shit is hard!!!! Smh

  • THOR ODINSON

    THOR ODINSON

    6 days ago

    Boom ❤️❤️😇🔥👌🏻💯👏🏼

  • J Mo

    J Mo

    7 days ago

    Wth this song is underrated

  • Luigi C.Tarazona

    Luigi C.Tarazona

    7 days ago

    Creed 2 💙

  • Nima Najaflo

    Nima Najaflo

    8 days ago

    Rocky's flow thoooooooo 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Erik Torsteinsson

    Erik Torsteinsson

    8 days ago

    Run it run it run it sequence is fucking epic with a good headset, damn I love this song

  • Cindyyx

    Cindyyx

    9 days ago

    THIS FIRE DESERVES SO F***ING MORE VIEW 🔥🔥🔥🔥💀💀💀

  • aryanna pryncess

    aryanna pryncess

    9 days ago

    One of nicki s Best verse barbz wachu doin🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️👑👑👑👑

  • Tazz Mania

    Tazz Mania

    9 days ago

    👑🐐🔥❤️💪🏿

  • Leon Bishev

    Leon Bishev

    9 days ago

    Came up out the mud, brush the dirt up off me Going hard, hit them where it hurts, kill them softly Bone stretch tryna clear my mind, even smoke less Hopelessness but I'm in this shit for flesh Talk reckless, coming for your neck, no strep throat Runnin', runnin', runnin' this shit, both legs broke Runnin' 'round town, yeah they comin' for my head though Funny thing about it they don't always see my head though Schizo, maniac I'm fiendin' to go klepto So hands-on kinda hard for me to let go Let go, stacking presidents like a LEGO Would introduce you to my friends but they dead though (Came up out the mud, brush the dirt off of me) Ayo Runnin', runnin', runnin', I'ma take it like a klepto Anybody want it, they can get it, come correct though Talk behind my back but when they see me it's respect though Still got the crown, so I never give a F though Everything is wavy, I'ma hit 'em with the breast stroke Then I'ma get high, I'ma get the best dope Yeah, I make the rules, I ain't following the dress code I-I ain't do the mess though, I'ma put a hex though I-I ain't with the hugs and kisses, don't do the XO Soon as the bell go ding, doe I'll be in the ring though, we can shoot cinco Look at all these clowns, how they studying my lingo Peaking out the window, but they never win though Came up out the mud, brush the dirt up off me Going hard, hit them where it hurts, kill them softly Bone stretch tryna clear my mind, even smoke less Hopelessness but I'm in this shit for flesh Talk reckless, coming for your neck, no strep throat Runnin', runnin', runnin' this shit, both legs broke Runnin' 'round town, yeah they comin' for my head though Funny thing about it they don't always see my head though I'mma flex, yes, I'm the best, I'm the veteran (yeah) In the Lex, yes, big baguettes in my necklace (woo) In his head, neck, in his chest he gon' catch a fist (right) I go deck, deck, break his leg, do it effortless (yeah) In the ring, ain't no fucking game, ain't no Tetris Hit him, bang, I'mma shake his brain, I'm gon' never rest (durr) Man, I'm air, I'm the fucking champ, I can't fail at this (woo-woo) Money dance, by the million bands, I got hella grip (durr) Hella chips with a lot of chics coming by the clique Mo' sex with the Rolex, come without a tip (yeah) Mo' grip when the dough flip, gimme mo' lick Whole fist break his whole shit, tuck up lil' bitch Getting fit, I'mma win the chip Watch them catch a fit תרגום לעברית

  • Светлана Руденко

    Светлана Руденко

    10 days ago

    блять даже Никки порадовала... ахуенный трэк

  • cc chiama

    cc chiama

    11 days ago

    😭😭😭😭 this one melt my heart...

  • Bundyy Entertainment

    Bundyy Entertainment

    11 days ago

    They ALLLL walked 🙏🏿✨〽️ RealRap

  • BLkGSimMagic_88

    BLkGSimMagic_88

    12 days ago

    🔥🔥🔥🔥

  • Esther Okai-Tetteh

    Esther Okai-Tetteh

    13 days ago

    1:39 “why you got so many nEcKaLAcE”

  • Auchie Thomas

    Auchie Thomas

    13 days ago

    is that a trini flag I see there?

  • Ger VS

    Ger VS

    14 days ago

    Vete a la besh 🖕🏼👎🏼

  • Arbayin Shah

    Arbayin Shah

    14 days ago

    Is it just me or the ad-libs for Asap Ferg"s verses is Lil Skies' voice?

  • Cameron Reid

    Cameron Reid

    14 days ago

    Nicki ruined it for me

  • Daniels Dubovs

    Daniels Dubovs

    14 days ago

    nicki and ferg look very well together

  • AngelGamer Gr

    AngelGamer Gr

    14 days ago

    How is this so underated??

  • Stephane M.

    Stephane M.

    15 days ago

    Nicki Minaj putain ça performance ✔✅👊🏾👌🏾

  • Declicous

    Declicous

    16 days ago

    On repeat while I’m at the gym 👍🏿👌🏿

  • Jason Buff

    Jason Buff

    16 days ago

    The rocky movies always had great soundtracks that’s one of the things I liked most about that franchise. And it’s good to see that tradition continue with the creed movies. This is a 🔥 track but putting nicki Minaj on it kind of ruined it, wasn’t necessary. I wish they would of made a video for futures song last breath from the first creed movie. That song was dope

  • Footballic

    Footballic

    17 days ago

    Cardi who?

  • Lolali Girl

    Lolali Girl

    18 days ago

    ASAP ROCKY my man ❤

  • flacko.x

    flacko.x

    18 days ago

    BRO ROCKY AND NICKI SHOULD MAKE A SONG RGTNOW

  • Caleb Leahy

    Caleb Leahy

    18 days ago

    This proves the nicki cardi debate🔥🔥🔥🔥

  • Nouran Khazbek

    Nouran Khazbek

    18 days ago

    "still got the crown so i never give a f though" 🔥

  • TheMourad747

    TheMourad747

    19 days ago

    sounds like someone really constipated

  • Valid Quetell

    Valid Quetell

    20 days ago

    "K Tell" It's Matthew "K Tell" Remember That It's Always That Big.

  • Valid Quetell

    Valid Quetell

    20 days ago

    Andrea You Enjoying Your $3,000 You Make a Year Eating People? Enjoy my House And Truck Bitch.

  • Andrey Mamonov

    Andrey Mamonov

    21 day ago

    Nicky > Cardi B

  • Valid Quetell

    Valid Quetell

    21 day ago

    Remember When I Said This Is Me In Statan Island. Im Not Lying. Onika Acted It In South Side. I Cant Wait To See KING!

  • C Gordon

    C Gordon

    21 day ago

    My go to workout song

  • Antoha Triflash

    Antoha Triflash

    22 days ago

    охуенность данного трека трудно переоценить! я в восторге!

  • MARTYNA LlolHej

    MARTYNA LlolHej

    22 days ago

    Who’s here for A$AP ROCKY and queen Nicki 🙄🔥🔥🔥

  • Rashonda Ford

    Rashonda Ford

    22 days ago

    Why the fuck is it still 2.8 million views. Wtf youtube I listen to this song every damn day !

  • {Flarem}

    {Flarem}

    23 days ago

    Maybe if they wrote the feature title with A$AP and Nicky, they would’ve tripled the views

  • Valid Quetell

    Valid Quetell

    23 days ago

    @Onika TY for showing we know how these gangs play now. B4 we didn't MY WHOLE CITY UP STUPID KNOCK OUT ANOTHER WOMAN YOUR WHOLE TEAM WILL BE DEAD BEFORE Y'ALL EVEN SWING LETS GO. WE DONT PLAY IN NEW YORK WE PAY RENT.

  • Jhonfer Florez

    Jhonfer Florez

    24 days ago

    Nickiiii 💜🔥

  • ana __bibi

    ana __bibi

    24 days ago

    Underrated.

  • adrigang 7

    adrigang 7

    25 days ago

    perdon "Hermosa"

  • adrigang 7

    adrigang 7

    25 days ago

    que ermosa cancion

  • Dellow Tanenbaum

    Dellow Tanenbaum

    25 days ago

    Sound like they forced this

  • Vaves On the beat

    Vaves On the beat

    26 days ago

    finnaly queen feat asap mob, stay fly

  • Мария Поспешина

    Мария Поспешина

    26 days ago

    How to put >1000000 likes?

  • Anthony Zolanski

    Anthony Zolanski

    27 days ago

    Y’all in the comments saying Nicki needa spit more like this but she been spitting like this. Y’all just got selective hearing. Go listen to LLC, Majesty, & Miami that just came out last summer

  • remarkably weird Marcus

    remarkably weird Marcus

    27 days ago

    This song makes me want to fight my dad 💀

  • Caleb dejoun

    Caleb dejoun

    27 days ago

    OMG THIS BEAT GOES HARD AF🔥🔥🔥👏

  • Beautiful ideas !!

    Beautiful ideas !!

    27 days ago

    Woow !! Wonderful violin!

  • DEA

    DEA

    27 days ago

    Why they take so with the video shit came out in November of last year 😞 sick shit though

  • Alex Garcia

    Alex Garcia

    27 days ago

    Good flow Perfect for CREED Tancks

  • imafraud

    imafraud

    28 days ago

    The only thing why there are no views is because they didn't type at the title Nicki's name

  • Djavara Amino

    Djavara Amino

    28 days ago

    So pawerful fuck

  • Carson YouTube

    Carson YouTube

    28 days ago

    The music video views flopped- it wasn’t promoted enough 💀💀💀

  • dangerous ariana

    dangerous ariana

    28 days ago

    0:43 thank me later

  • victoria caza

    victoria caza

    28 days ago

    youtube hidin the views💀

  • James King

    James King

    29 days ago

    NICKI DIDNT NOT INHALE...im here for flacko and trap lord

  • Sam Brady

    Sam Brady

    29 days ago

    From noahsnoah

  • Botond Székely

    Botond Székely

    29 days ago

    Rocky is the best here 😁

  • walker0762

    walker0762

    Month ago

    Nicki’s verse though!!! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 #nickiminaj

  • mirgovi mirgovi

    mirgovi mirgovi

    Month ago

  • Zámbó ÁdámTM

    Zámbó ÁdámTM

    Month ago

    Best song end best move! (Rocky)

  • Yaseen Flipper

    Yaseen Flipper

    Month ago

    Goosebumps

  • WILDYOUTHGANG

    WILDYOUTHGANG

    Month ago

    This song sound like it belong in death note

  • WILDYOUTHGANG

    WILDYOUTHGANG

    Month ago

    Nicki,Rocky and Ferg Makin me question my sexuality

  • AYENNBI GAMER

    AYENNBI GAMER

    Month ago

    gooooooooooooooood !!!!!!!! I likes

  • F Malik

    F Malik

    Month ago

    Running 🏃 ⚡️

  • F Malik

    F Malik

    Month ago

    QUEEN

  • Ilona chaillou

    Ilona chaillou

    Month ago

    nicki makes me go crazy........rocky and ferg????!!!! what a gift :') can't forget about the prod thoooooo !!!!!

  • MIK3 J

    MIK3 J

    Month ago

    hey mike will! i dig the sound in your music and cool rap lyrics! i subscribe your yt channel. i would sure like to know more about your latest music. i wonder where do you find your background music to rap on and write your lyrics on? have a nice weekend! /mike j www.mik3j.com

  • Glow Glo

    Glow Glo

    Month ago

    On repeat 🔥🔥🔥

  • DJ Ortega

    DJ Ortega

    Month ago

    NICE!

  • Souparna Gangopadhyay

    Souparna Gangopadhyay

    Month ago

    When you call ASAP Ferg, it's his song

  • Khloe Kim

    Khloe Kim

    Month ago

    This the hardest shit i’ve listened to in a HOT MINUTE

  • Gloria Poppy

    Gloria Poppy

    Month ago

    This song should be much bigger lmao

  • jumongwu

    jumongwu

    Month ago

    I need an extended version

  • Rafsan Islam

    Rafsan Islam

    Month ago

    this song is a lot better in creed 2

  • Amber Willow

    Amber Willow

    Month ago

    Cardi could never ..

  • Fabiaan Vergara

    Fabiaan Vergara

    Month ago

    ALL THIS SONG IS FIRE FIRE

  • imafraud

    imafraud

    Month ago

    This song worths more

Next videos