Tyga - Lightskin Lil Wayne (Official Video)

Music

Download the album, "Legendary".
Stream: EMPIRE.lnk.to/LegendaryYo
#Tyga #Lightskin #LilWayne
Official Music Video by Tyga - Lightskin Lil Wayne © 2019 Last Kings Music / EMPIRE
vevo.ly/5PAEtd

Comments

  • DeVaughn Franklin

    DeVaughn Franklin

    2 minutes ago

    Tyga A Real One For This 🤦🏾‍♂️💯 Homage To The GOAT 🐐

  • DJ McInFiNiTyCaT

    DJ McInFiNiTyCaT

    2 minutes ago

    soy yo o es la copia de lil skies welcome to the rodeo v:

  • Fantastic Cuz

    Fantastic Cuz

    3 minutes ago

    On da low Tyga bak focus !!!!

  • Max Vargas

    Max Vargas

    5 minutes ago

    🤦🏽‍♂️🔥🔥🔥🔥🔥 m.usdownload.net/item/video-eK-B14MP0_w.html

  • FinesseKing J

    FinesseKing J

    9 minutes ago

    He snapped wit the second flow🔥🤟🏽

  • Alan Calvillo

    Alan Calvillo

    11 minutes ago

    which one of you have Lightskin.

  • Gee Stee'lo

    Gee Stee'lo

    21 minute ago

    instagram.com/tv/Bz8MQpqAG4K/?igshid=1el7ain2zsvnt

  • Burhan Khan

    Burhan Khan

    26 minutes ago

    I want Birdman Payin Homage To Lil Wayne

  • Evans Kipchumba

    Evans Kipchumba

    31 minute ago

    Don't say the next song you watch isn't the one he just referenced here

  • DownTempo

    DownTempo

    33 minutes ago

    lollipop mv was legend

  • Ra John

    Ra John

    37 minutes ago

    Snoop Dogg - Weed king Dr. Dre - Beat king Tupac - Lyric king Eazy - gangsta king Biggie - Flow king Eminem - Rhyme king Rick Ross - Burger king Me - Copy/Paste king

  • Alan Lucio

    Alan Lucio

    47 minutes ago

    Pensei que o Lil Wayne ia canta fui seco kkkkkk é só uma homenagem

  • charliemcnuggets

    charliemcnuggets

    51 minute ago

    oh I'm light-skin but I like to be black skin oh I am light-skinned black skin white skin black skin I hate Black skinhead white skinny black skinny white skin don't say white skin don't say black skin don't say f****** black skin if you are white skin yada yada yada who chew boo boo boo boo boo gay gay gay gay gay gay she had no no way will I weigh

  • Gabi Gabi

    Gabi Gabi

    56 minutes ago

    How is the other song called from wiz khalifa with the same exact video?

  • Virtua Sega

    Virtua Sega

    57 minutes ago

    Why is his drinks censored?

  • Young Kobe Trap God

    Young Kobe Trap God

    58 minutes ago

    Dope lightskin Lil Wayne Damn Cool MA nigga

  • Amazing Things

    Amazing Things

    Hour ago

    Without lil Wayne nothing gone 💩 Where is Lil Fans 💗

  • Drake Self

    Drake Self

    Hour ago

    If you dislike this yu’s a bitch

  • Tina Lena

    Tina Lena

    Hour ago

    Love me 🔥🔥🔥🔥 usdownload.net/item/video-a1K1ka4Xi70.html

  • Johnny X

    Johnny X

    Hour ago

    This shit hard

  • Willie Alston

    Willie Alston

    Hour ago

    No skills

  • keli huncho

    keli huncho

    Hour ago

    Lil Wayne is the goat

  • Chris Gutierrez

    Chris Gutierrez

    Hour ago

    Ft lil Wayne

  • keli huncho

    keli huncho

    Hour ago

    ya'll counting soulja boy out . #FREEDRAKO

  • Rude Valve

    Rude Valve

    Hour ago

    Certified Gold!!!!!!

  • Future Cuts

    Future Cuts

    Hour ago

    On repeat all day with Fat Pimp - Wax On Wax Off 🔥🔥🔥

  • S.B.G

    S.B.G

    Hour ago

    wtf is this shit niggah stop man

  • Camara Aly

    Camara Aly

    Hour ago

    My best rapper Tyga doollrs

  • Clutch handla

    Clutch handla

    Hour ago

    aye fire fr fr , but also check out my music and videos , leave your positive comments and share plz also sub i will be grateful and in return the favor by elevating the vibe and move the culture ahead facts and promise peace and god bless ~ clutch handla

  • ilham '

    ilham '

    2 hours ago

    😵

  • Rollxm Joey

    Rollxm Joey

    2 hours ago

    Damn Drake bout to drop that lightskin Nicki

  • Denis Medan

    Denis Medan

    2 hours ago

    Producer: “Sooo how many girls you want in the video?” Tyga : lightskinlilwayne

  • nath hezza

    nath hezza

    2 hours ago

    best tune ive heard all year... TYGA on fire

  • Taylor J

    Taylor J

    2 hours ago

    Tyga is the realest nigga bruh

  • manuel Sokolski

    manuel Sokolski

    2 hours ago

    🤙🏻😈

  • Princess The HairSavior

    Princess The HairSavior

    2 hours ago

    🔥🔥🔥🔥🔥

  • verdinho danc

    verdinho danc

    2 hours ago

    100prosa feat Tyga

  • Ahmed jr

    Ahmed jr

    2 hours ago

    Please like because today is my birthday🎂🎂🎂

  • Terry Williams

    Terry Williams

    2 hours ago

    Didn't Tyga sue Lil Wayne? Anyway, cool homage to him

  • Hossam Alden

    Hossam Alden

    2 hours ago

    You do not deserve to be famous for this nasty sound

  • Donald

    Donald

    2 hours ago

    Step 1. Go to Google Step 2. Search this keyword: Your123movies Step 3. Enjoy! When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, There's just something about you that pisses me off. And once the storm is over, you won’t remember how you made it through, how you managed to survive. You won’t even be sure, whether the storm is really over. But one thing is certain. When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.

  • Burhan Khan

    Burhan Khan

    27 minutes ago

    Whattt

  • max corkle

    max corkle

    Hour ago

    What?

  • iconic

    iconic

    Hour ago

    wtf is this

  • Sibusiso Kevin

    Sibusiso Kevin

    3 hours ago

    1:21 timeless track of lollipop recreated

  • roy deets

    roy deets

    3 hours ago

    Lil Wayne maked a same song

  • Mazlum Sasmaz

    Mazlum Sasmaz

    3 hours ago

    Capital: Berlin lebt Fero47: ne ne Luciano und Sido: scheiss auf tilidin Samra : was habt ihr alle gegen uns Eno: was geht ab Berlin

  • Gora Thapa

    Gora Thapa

    3 hours ago

    Havey havey......

  • Szaaku

    Szaaku

    3 hours ago

    zuczkins pobieraj opłate za patent z surfingiem na dachu

  • YBG RichRay

    YBG RichRay

    3 hours ago

    usdownload.net/item/video-6mcylt5Qhlk.html Check this out...🔥🇧🇬🇧🇬🇧🇬

  • Zoe Medina barajas

    Zoe Medina barajas

    3 hours ago

    Love you

  • jay tony

    jay tony

    3 hours ago

    Go ahead and subtract my view...I only watched to see the classic insecurity hand rub he's doing in the thumbnail... Silly rappers... and anyone who does something because they think other people will think it's cool... grow up.

  • Flyght Myleage

    Flyght Myleage

    3 hours ago

    wasnt Tyga in the Amilli vid? This is dope

  • Snsn Sjjrbtek

    Snsn Sjjrbtek

    3 hours ago

    Fake amili

  • Ezio Millz

    Ezio Millz

    3 hours ago

    *I Still hate tyga* just saying . and I know lil Wayne videos he copying . I get it. Tyga just lacks *Oumph* 😅 plus I hate his voice. And hes corny . ok im done 😂

  • Michael Michael Tyler

    Michael Michael Tyler

    3 hours ago

    🇹🇿🇹🇿🇹🇿

  • ciara owens

    ciara owens

    4 hours ago

    Thick skin like casper?+avatar-bloodline=☝👊👌♦🌍⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

  • נריה דרעי

    נריה דרעי

    4 hours ago

    בןןן זונהההה של שיררר וזמרר♠️♦️

  • Birdman BMd

    Birdman BMd

    4 hours ago

    Sugar Free Lollypop

  • Cinthia Elizabeth

    Cinthia Elizabeth

    4 hours ago

    Showing how a woman can put you in hell .... or heaven. Now he free and Saved !

  • MannyFinesse

    MannyFinesse

    4 hours ago

    Legendary.

  • Janusz Nowak

    Janusz Nowak

    4 hours ago

    to pobije wszelkie rekordy sam mu nabije 1 milion

  • 300,000 subscribers without any videos

    300,000 subscribers without any videos

    4 hours ago

    come to think of it i'm darker than tyga and i'm Latina 🤷🏽‍♀️

  • Kg elflaco

    Kg elflaco

    4 hours ago

    Young legend walah

  • BOUTiT !

    BOUTiT !

    5 hours ago

    This that AMILLI FIRE MAN SHIIIII!!!!! THIS NIGGA ILL FOR THIS FR IF YOU A REAL WAYNE FAN YOU ALREADY KNOW LOL

  • Rita Neto

    Rita Neto

    5 hours ago

    Fuck you gon' stand next to a nigga like me that really do it And you don't do it? The fuck from by me, man Hello, motherfucker, what's my name? (What's my name?) In the Rolls, asking bitches how I came (how I came) Got a king-size bed on the plane (on the plane) She'll get deplaned if she complain (don't complain) My diamonds shining, we ain't pay the same (the same) Got a Jay-Z watch, it changed the game (the game) Yeah, big dawg status, get it appraised (appraised) Told that bitch these ain't braids, she gon' fuck for the fame (woo) I'm the cane cane sugar mane, ice in the ring I'ma bang bang, let it bang, bust it on your face (baw) Watch what you say, what you say to me, you gon' feel the bank (baw) Told that nigga give me space, shoot it pocket corner eight (yeah) Money in the Chase, big weight by the waist (woah) If she got a fat ass, put the icing on the cake (ice) I'm a pussy fanatic, get obsessed with the baddest (yeah) Put it so deep, told her don't be dramatic (ha) How you feel? How you feel? I'ma make a film with her Keep it real, keep it real, you ain't really real, nigga What's the deal? What's the deal? I'm a big deal, nigga (skrrt) Ice, ice, ice, she wanna chill with a nigga, ayy Soaking bitches with the champagne (champagne) I'm the new lightskin Lil Wayne (Lil Wayne) I gotta touch it if them titties fake (if it's fake) I don't do this shit to entertain (entertain) Soaking bitches with the champagne (champagne) I'm the new lightskin Lil Wayne (Lil Wayne) High as a star on a plane (on a plane) I don't do this shit to entertain (entertain) Got that mack game, bitches call me Mack Maine (yeah) And I slide on your block like a nigga that skate And you know my campaign, got a bitch in every state (yeah) Got your bitch in her lace, she gon' bend, I don't break (nope) Dear God, pray for all enemies (yeah) They gon' fall to they death, she gon' fall to her knees (ah) I get blessed by the best and I'm fallin' asleep (yeah) A nigga been hot since 500 Degreez (ayy) How you feel? How you feel? I'ma make a film with her Keep it real, keep it real, you ain't really real, nigga (skrrt) What's the deal? What's the deal? I'm a big deal, nigga (skrrt) Ice, ice, ice, she wanna chill with a nigga, ayy Soaking bitches with the champagne (champagne) I'm the new lightskin Lil Wayne (Lil Wayne) I gotta touch it if them titties fake (if it's fake) I don't do this shit to entertain (entertain) Soaking bitches with the champagne (champagne) I'm the new lightskin Lil Wayne (Lil Wayne) High as a star on a plane (on a plane) I don't do this shit to entertain (entertain) Diamonds on my neck, diamonds on my neck, yeah, yeah Diamonds on my neck, diamonds on my neck, ayy Diamonds on my neck, diamonds on my neck, ayy Diamonds on my, neck, diamonds on my neck Yo, don't give a fuck about what they do How can they be better? I don't, I breathe this shit I'm in the studio right now, B I just done a song with Shakira and Beyoncé I just got off 106 premiering my new video today I switched hoodies and tennis shoes and came to the fuckin' studio, not the club The studio, nigga

  • Spark Play

    Spark Play

    5 hours ago

    Droop face

  • Alex Whi

    Alex Whi

    5 hours ago

    what is the last song doe

  • كلنا مغاربة

    كلنا مغاربة

    5 hours ago

    Mes frères peuvent m'aider à soutenir votre chaîne

  • Double HK

    Double HK

    5 hours ago

    Im better think im on all bs check me out cuz 🎯🎯

  • Johnathan Norman

    Johnathan Norman

    5 hours ago

    Tyga corny af

  • Dinesh Karki

    Dinesh Karki

    6 hours ago

    This is the best songs video i never seen before, You nailed it dude😱

  • Jon Jones

    Jon Jones

    6 hours ago

    Wow looks really familiar to lil skies rodeo video

Next videos